За даним посиланням можна ознайомитися з календарно-тематичним плануванням уроків інформатики для 11-Б класу
Основи алгоритмізації та програмування
Базові поняття програмування. Засоби візуальної розробки програм
07.09_1 урок. Первинний інструктаж з техніки безпеки. Поняття моделі. Типи моделей. Моделювання як метод дослідження об’єктів. Поняття алгоритму, властивості алгоритмів. Форми подання алгоритмів. Графічне подання алгоритмів. Етапи розв’язування задач з використанням комп’ютера.
07.09_2 урок. Поняття мови програмування, програмного коду, середовища розробки програм, компілятора. Поняття програми як автоматизованої системи. Складові програми: дані, логіка, інтерфейс. Поняття об’єкта у програмуванні. Властивості об’єкта. Елементи інтерфейсу користувача як об’єкти. Поняття події та обробника події. Поняття про методи об’єкта Принципи роботи у візуальному середовищі розробки програм.
14.09_3 урок. Програмний проект і файли, що входять до його складу. Відкриття програмного проекту, його компіляція, збереження, виконання. Структура й складові елементи програм, записаних певною мовою програмування.
Редагування коду обробників подій, пов’язаних з елементами управління. Створення найпростішого програмного проекту.
Спробуємо створити програму з інтерфейсом, поданим у мал1. та мал2.
14.09_4 урок. Конструювання інтерфейсу користувача. Надання значень властивостям елементів управління. Відтворення на формах зображень. Інструктаж з БЖД. Практична робота No1. Створення й виконання програмного проекту. Використання елементів управління
Спробуємо створити програму-тест з інтерфейсом, поданим у мал3. та мал4.
21.09_5 урок.Поняття оператора. Різновиди операторів. Виведення даних. Використання вікон повідомлень.Поняття змінної. Оголошення змінної. Типи даних. Оператор надання значень. Змінювання значень властивостей елементів управління в ході виконання проекту. Константи. Введення даних.
Ознайомимося з теоретичними відомостями до уроку (за презентацією вчителя інформатики гімназії №1 Ясенчука Д.Б.) та виконаємо представлене там завдання.
21.09_6 урок. Поняття операції та виразу. Основні правила запису, обчислення та використання виразів. Надання значень виразів змінним. Пріоритет операцій. Арифметичні операції.Інструктаж з БЖД. Практична робота №2. Введення й виведення даних, робота зі змінними.
Спробуємо створити власний калькулятор.
28.09_7 урок.Покрокове виконання та аналіз роботи готових програм. Розробка власних програм на обчислення значень виразів. Використання налагоджувача програм. Різновиди помилок, методи їх пошуку та виправлення. Коментарі у програмному коді. Інструктаж з БЖД. Практична робота №3. Налагодження програм.
Ознайомимося з теоретичними відомостями до уроку та виконаємо практичну роботу за індивідуальними завданнями (завдання відповідає номеру комп'ютера)
28.09_8 урок. Тематична контрольна: Базові поняття програмування. Засоби візуальної розробки програм
За цим посиланням можна ознайомитися з питаннями до тесту контрольної роботи.
Пройдіть Тест!
Пройдіть Тест!
Основи структурного програмування
05.10_9 урок. Основні поняття математичної логіки: логічні константи, логічні змінні, логічні вирази. Логічні операції: кон’юнкція, диз’юнкція, заперечення. Логічні формули. Таблиці істинності.
За даним посиланням ви можете ознайомитися з презентацією вчителя
інформатики Гімназії №1 Ясенчука Д.Б., яку ми використовували на уроці.
Перегляньте сторінки підручника для 8 класу авторського колективу Морзе параграф 24, п. 1-2. Також рекомендую ознайомитися з матеріалом підручника авторського колективу Бондаренка, параграф 31 - саме з цього підручника ми будемо виконувати завдання на уроці.
05.10_10 урок.Запис логічних виразів мовою програмування. Операції порівняння.
Перегляньте сторінки нашого підручника авторського колективу Морзе параграф 24,
особливо зверніть увагу на пункт 3 (ст. 159-161). На уроці будемо
реалізовувати програму "Агрегатні стани води", що на ст. 161.
12.10_11 Алгоритмічна конструкція розгалуження та її графічне подання. Оператори розгалуження. Прапорці та групи перемикачів. Реалізація розгалужень з використанням прапорців та груп перемикачів.
12.10_12 Інструктаж з БЖД. Практична робота №4. Складання програм з розгалуженнями.
Ознайомтеся з завданнями на урок та виконайте 2 завдання на вибір Завдання
19.10_13 Поняття підпрограми та її аргументів. Поняття локальних і глобальних змінних. Формальні і фактичні параметри підпрограм. Стандартні підпрограми та підпрограми користувача. Створення і виклик підпрограм.
19.10_14 Використання підпрограм.
26.10_15 Інструктаж з БЖД. Практична робота №5. Використання підпрограм.
26.10_16 Алгоритмічна конструкція повторення та її графічне подання. Оператори циклів.
У поданому підручнику доступно
і просто описана тема "Цикли", що ми зараз вивчаємо. Прошу ознайомитися
з параграфами 39, 40, 41 та 42 на сторінках 189-207 та записати
короткий конспект теоретичного матеріалу. Прошу також звернути увагу на
посилання після кожного параграфу на онлайн-тестування. Спробуйте
виконати його!
09.11_17 Складання та програмна реалізація алгоритмів з циклами.
09.11_18 Інструктаж з БЖД. Практична робота №6. Програмування циклічних обчислень
Ознайомтеся з завданнями на урок та виконайте 2 завдання на вибір Завдання
16.11_19 Поняття масиву. Оголошення одновимірного масиву. Індексація елементів масиву. Введення даних у масив та відображення його вмісту. Використання багаторядкових текстових полів для введення даних у масив та їх відображення.
За даним посиланням можна отримати сторінки підручника Ривканда, параграф 6.1
із завданнями для роботи на уроці. За виконання задачі 1 (ст.160) - 8
балів; а додатково ще і задачі 2 (ст.163) - 10 балів ( +1бал за
програмування кнопки "завершити" та "очистити масив"
Для бажаючих знати більше - посилання на сторінки відповідних параграфів підручника Бондаренка та Морзе.
16.11_20 Пошук даних у масиві. Обчислення підсумкових показників для числового масиву.
За даним посиланням можна отримати сторінки підручника Ривканда, параграф 6.2 пункт 1
із 3 задачами для роботи на уроці. За виконання кожної задачі повністю самостійно 4 б.
23.11_21 Обчислення підсумкових характеристик для елементів, що задовольняють певним властивостям.
За даним посиланням
можна отримати сторінки підручника Ривканда, для роботи на уроці. За
виконання роботи повністю самостійно можна отримати 11 б.
Немає коментарів:
Дописати коментар