Урок 1. Первинний інструктаж з техніки безпеки. Вступ. Актуалізація основних понять, які вивчалися у 10 класі. Обговорення плану дій на наступний рік
За цим посиланням ви можете отримати електронний варіант підручника1 та підручника2.
Урок 2. Творчість як основа перетворювальної діяльності людини. Технології та методи творчої дiяльності: метод мозкової атаки, метод контрольних запитань, синектика, морфологічний аналіз, метод фокальних об’єктів, метод випадковостей, функціонально-вартісний аналіз.
Cпробуємо створити спільний проект-презентацію з використанням хмарних технологій, де кожен з учнів класу висвітлить і представить одну обрану технологію або метод творчої дiяльності. Для цього створимо (або ввійдемо у) власний Google-акаунт та відправимо листа вчителю.
Урок 3. Алгоритм розв’язування винахідницьких задач. Винахідництво. Раціоналізаторські пропозиції – рушійна сила у розвитку виробництва.
Продовжимо роботу над створенням спільного проекту.
Урок 4. Інструктаж з БЖД. Практична робота №1. Розв’язування технічних задач з проблемним змістом.
Cпробуємо роз'язати запропоновану задачу, використавши різні методи творчої дiяльності.
Урок 5. Інструктаж з БЖД. Практична робота №2. Застосування методу синектики для розв’язання завдань проекту. Використовуючи метод синектики, спробуємо придумати способи очищення нащої планети від пластикового сміття
Урок 6. Інструктаж з БЖД. Практична робота №3. Застосування морфологічного аналізу для роботи над проектом
Ознайомимося з методом морфологічного аналізу з спільно створеної презентації та сторінок підручника1 та підручника2.
Розв'яжемо запропоновані у них задачі.
За даним посиланням отримаємо матеріали для роботи на уроці.
Урок 7. Тематична контрольна: Методи творчого та критичного мислення в проектній технології
Урок 9. Види виробництв та їх вплив на еко-систему. Можливі шляхи подолання енергетичних та екологічних проблем
Урок 11.Інструктаж з БЖД. Практична робота №4.1. Проект на створення екологічно стiйкої системи, наприклад “Збережемо річку”, “Закладемо парк” тощо.Основні етапи проекту: Організаційний (обгрунтування теми проекту).
Урок 12.Інструктаж з БЖД. Практична робота №4.2. Основні етапи проекту: дослідно-пошуковий (збір необхідної інформації, пов’язаної з темою проекту, добір природоохоронних технологій та ресурсів для реалізації проекту, складання плану дій).
Урок 13.Інструктаж з БЖД. Практична робота №4.3. Основні етапи проекту: дослідно-пошуковий (збір необхідної інформації, пов’язаної з темою проекту, добір природоохоронних технологій та ресурсів для реалізації проекту, складання плану дій).
Урок 14.Інструктаж з БЖД. Практична робота №4.4. Основні етапи проекту: заключний (оцінка та захист проекту)
Урок 15.Тематична контрольна: Екологічні і техногенні проблеми в перетворювальній діяльності людини
Розділ 6. Проектування професійного успіху
Давайте визначимо, які сфери діяльності найбільш придатні для вашої майбутньої професії, пройшовши тест.
А за цим посиланням ви можете пройти різні тести на визначення особливостей вашої індивідуальності.
Ознайомимося з історією одного захоплення, яке стало бізнес справою всієї родини:
Особливості роботи вчителя:
Особливості роботи менеджерів із замовниками
За цим посиланням ви можете отримати електронний варіант підручника1 та підручника2.
Тема1. Методи творчого та критичного мислення в проектній технології
Урок 2. Творчість як основа перетворювальної діяльності людини. Технології та методи творчої дiяльності: метод мозкової атаки, метод контрольних запитань, синектика, морфологічний аналіз, метод фокальних об’єктів, метод випадковостей, функціонально-вартісний аналіз.
Cпробуємо створити спільний проект-презентацію з використанням хмарних технологій, де кожен з учнів класу висвітлить і представить одну обрану технологію або метод творчої дiяльності. Для цього створимо (або ввійдемо у) власний Google-акаунт та відправимо листа вчителю.
Урок 3. Алгоритм розв’язування винахідницьких задач. Винахідництво. Раціоналізаторські пропозиції – рушійна сила у розвитку виробництва.
Продовжимо роботу над створенням спільного проекту.
Урок 4. Інструктаж з БЖД. Практична робота №1. Розв’язування технічних задач з проблемним змістом.
Cпробуємо роз'язати запропоновану задачу, використавши різні методи творчої дiяльності.
Урок 5. Інструктаж з БЖД. Практична робота №2. Застосування методу синектики для розв’язання завдань проекту. Використовуючи метод синектики, спробуємо придумати способи очищення нащої планети від пластикового сміття
Урок 6. Інструктаж з БЖД. Практична робота №3. Застосування морфологічного аналізу для роботи над проектом
Ознайомимося з методом морфологічного аналізу з спільно створеної презентації та сторінок підручника1 та підручника2.
Розв'яжемо запропоновані у них задачі.
За даним посиланням отримаємо матеріали для роботи на уроці.
Урок 7. Тематична контрольна: Методи творчого та критичного мислення в проектній технології
У якості контрольної роботи виконаємо завдання Всеукраїнської олімпіади від порталу "На урок", для 11 класу. Для цього отримаємо паролі для доступу у вчителя та перейдемо за посиланням для виконання завдань.
Оскільки завдання є не тільки з вивчених у цьому семестрі тем, а і на повторення, тому авансом отримуємо +3 бали до результату.
Розділ 4. Екологічні і техногенні проблеми в перетворювальній діяльності людини (2 год. б.м.+5 год. в.м.)
Тема 4.1. Глобальні проблеми людства (2 год. б.м.)
Урок 8. Проблеми загальносвітового рівня –демографічні, екологічні, енергетичні. Сучасна енергетика в екосистемі. Техногенні проблеми в суспільстві.Урок 9. Види виробництв та їх вплив на еко-систему. Можливі шляхи подолання енергетичних та екологічних проблем
Тема 4.2. Природоохоронні технології (5 год. в.м.)
Урок 10.Інформаційна система спостереження та аналізу стану природи. Технології переробки побутових відходів. Сучасні технології безвідходного виробництва продукції. Замкнені системи як один з видів безвідходного виробництва.Урок 11.Інструктаж з БЖД. Практична робота №4.1. Проект на створення екологічно стiйкої системи, наприклад “Збережемо річку”, “Закладемо парк” тощо.Основні етапи проекту: Організаційний (обгрунтування теми проекту).
Урок 12.Інструктаж з БЖД. Практична робота №4.2. Основні етапи проекту: дослідно-пошуковий (збір необхідної інформації, пов’язаної з темою проекту, добір природоохоронних технологій та ресурсів для реалізації проекту, складання плану дій).
Урок 13.Інструктаж з БЖД. Практична робота №4.3. Основні етапи проекту: дослідно-пошуковий (збір необхідної інформації, пов’язаної з темою проекту, добір природоохоронних технологій та ресурсів для реалізації проекту, складання плану дій).
Урок 14.Інструктаж з БЖД. Практична робота №4.4. Основні етапи проекту: заключний (оцінка та захист проекту)
Урок 15.Тематична контрольна: Екологічні і техногенні проблеми в перетворювальній діяльності людини
Розділ 6. Проектування професійного успіху
Тема 6.1. Основи професійного самовизначення
А за цим посиланням ви можете пройти різні тести на визначення особливостей вашої індивідуальності.
Ознайомимося з історією одного захоплення, яке стало бізнес справою всієї родини:
Ознайомтеся з новітніми напрямами у будівництві від українських інженерів:
Особливості роботи вчителя:
Немає коментарів:
Дописати коментар