9 клас_2 семестр

За цим посиланням можна завантажити підручник  


Тема 1. Інформаційні технології в суспільстві (2 год)

Мережеві технології (4 год) 

Основи інформаційної безпеки (4 год) 


34_урок_9 клас. Інформатика як наука та галузь діяльності людини. Інформаційні технології. Класифікація інформаційних технологій. Основні інформаційні процеси, їх характеристика та моделі Інформаційні системи, їх види. Апаратне та програмне забезпечення інформаційної системи Інформаційні технології в освіті Етапи становлення інформаційних технологій 


За даним посиланням можна отримати сторінки підручника Ривканда § 1.1 та §1.2 та перелік тем для створення повідомлення-презентації (не менше 4 слайдів: 1 титульна, 2-4 розкриття теми). Повідомлення відправити на адресу вчителя ostreyoxana@gmail.com

35_урок_9 клас. Поняття інформаційного суспільства Інтелектуальна власність та авторське право. Етика і право при створенні та використанні інформаційних ресурсів Поняття проінформаційну культуру, інформаційну грамотність, ІКТ-компетентність. Практична робота №10. Освітні інформаційні ресурси і системи  


Обговоримо результат роботи над повідомленнями.
Для виконання практичної роботи потрібно:
1. зареєструватися на online-курс "Основи інформаційної безпеки" на платформі дистанційного навчання Prometheus та почати виконувати завдання 1 тижня. Цей курс необхідно завершити до кінця вивчення теми. Отриманий сертифікат зарахується як результат контрольної роботи.
2. у середовищі learningapps.org створити вправу для контролю знань за темою обраною на минулому уроці.

36_урок_9 клас. Класифікація комп’ютерних мереж. Апаратне й програмне забезпечення мереж. Адресація в мережах. Мережеві протоколи


За даним посиланням можна отримати сторінки підручника Ривканда §2.1. Ознайомившись з теоретичним матеріалом, створити текстовий документ (названий Вашим прізвищем) з відповідями до питань, що на ст. 33. Цей документ відправити вчителю на адресу ostreyoxana@gmail.com


37_урок_9 клас.Призначення й структура Інтернету Передавання даних в мережі Інтернет. Поняття про протоколи передавання даних. Адресація в Інтернеті. Поняття IP-адреси, доменного імені та URL-адреси Адміністрування доменних імен Інтернету Канали зв’язку, їх види. Мережеві пристрої Способи під’єднання до Інтернету, функції провайдера


За даним посиланням можна отримати сторінки підручника Ривканда §2.2. Ознайомившись з теоретичним матеріалом, створити текстовий документ (названий Вашим прізвищем) з відповідями до завдань, що на ст. 39-38 (4 завдання, виконання кожного оцінюється у 2 бали) та 2 довільних завдання із ст. 41 (виконання кожного оцінюється у 2 бали). Цей документ відправити вчителю на адресу ostreyoxana@gmail.com.

38_урок_9 клас. Сучасні сервіси Інтернету (інтерактивне спілкування, форуми, конференції, соціальні мережі). Сервіси веб-2.0. Геосервіси.


За даним посиланням можна отримати сторінки підручника Ривканда §2.3.
Ознайомившись з теоретичним матеріалом, створити текстовий документ (названий Вашим прізвищем) з відповідями до завдань з розділу "Виконайте завдання", що на ст. 51-52 (10 завдань, виконання кожного оцінюється у 1 бал). Цей документ відправити вчителю на адресу ostreyoxana@gmail.com.


39_урок_9 клас. Спеціальні інструменти пошуку (добірки посилань, пошукові каталоги, експертні системи). Розширений пошук


За даним посиланням можна отримати сторінки підручника Ривканда §2.4.
Ознайомившись з теоретичним матеріалом, створити текстовий документ (названий Вашим прізвищем) з відповідями до завдань з розділу "Працюємо за комп’ютером", що на ст. 58-59 (4 завдання, виконання кожного оцінюється у 2 бали) та 2 довільних завдання із розділу "Виконайте завдання", що на ст. 60-61 (виконання кожного оцінюється у 2 бали). Цей документ відправити вчителю на адресу ostreyoxana@gmail.com.  

40_урок_9 клас. Класифікація загроз безпеці та пошкодження даних у комп’ютерних системах. Етичні та правові основи захисту відомостей і даних Захист даних. Шкідливі програми, їх типи, принципи дії і боротьба з ними


За даним посиланням можна отримати сторінки підручника Ривканда §4.1. Ознайомившись з теоретичним матеріалом перейти на online-курс "Основи інформаційної безпеки" на платформі дистанційного навчання Prometheus та виконати завдання 1-2 тижня. Цей курс необхідно завершити до кінця вивчення теми. Отриманий сертифікат зарахується як результат контрольної роботи.

41_урок_9 клас. Загрози, що виникають при роботі в Інтернеті. Засоби браузера, призначені для гарантування безпеки. Захищені сайти Захист від спаму. Безпечне зберігання даних Резервне копіювання та відновлення даних. Безпечне видалення даних


За даним посиланням можна отримати сторінки підручника Ривканда §4.2
Ознайомившись з теоретичним матеріалом перейти на online-курс "Основи інформаційної безпеки" на платформі дистанційного навчання Prometheus та виконати завдання 3-4 тижня. Цей курс необхідно завершити до кінця вивчення теми. Отриманий сертифікат зарахується як результат  контрольної роботи.

42_урок_9 клас.Практична робота №11 Налаштовування параметрів безпеки в середовищі браузера.


Повторіть §4.1 та §4.2. Виконайте завдання на сторінці 131. Звіт про виконання у текстовому документі відправити вчителю на адресу ostreyoxana@gmail.com. 
Перейдіть на online-курс "Основи інформаційної безпеки" на платформі дистанційного навчання Prometheus та виконайте завдання 5 тижня. Виконайте підсумкові тести та чекайте на сертифікат.

43_урок_9 клас. Тематична контрольна робота: Інформаційні технології. Мережеві технології. Основи інформаційної безпеки


1. У середовищі learningapps.org створити вправу для контролю знань за темою "Основи інформаційної безпеки". 
Представлений сертифікат з курсу "Основи інформаційної безпеки"  зарахується як результат теоретичної частини контрольної роботи.

Тема 2. Створення персонального навчального середовища (8 год) 


44_урок_9 клас. Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології. Використання інтернет-сховищ для зберігання документів. Спільне використання документів. Синхронізація даних

За даним посиланням можна отримати сторінки підручника Ривканда §9.1, додатку до параграфа та перелік завдань для виконання на уроці. Ознайомившись з теоретичним матеріалом, створити текстовий документ (названий Вашим прізвищем_sait1.odt), у який вставте скрін вікна браузера, де відображено вміст Вашого Google-диска після виконання 10 завдання. Цей документ разом із посиланням для спільного доступу  відправити на адресу вчителя ostreyoxana@gmail.com.

Для бажаючих пропоную 1 урок по роботі з HTML.

45_урок_9 клас. Використання інтернет-середовищ для створення та публікації спільних документів. Опитування використанням онлайн-форм. Створення і використання спільних закладок. Канали новин.

За даним посиланням можна отримати сторінки підручника Ривканда §9.2, Ознайомившись з теоретичним матеріалом, спільно всім класом створити презентацію на тему; "І та інтернет". 
  1. Увійти до власного Google_акаунта.
  2. У розділі "Відкриті для мене", обрати презентацію, створену вчителем.
  3. Додати до презентації 1-2 слайди, за поданим у 2 слайді зразком з відповідями на поставленні запитання.

46_урок_9 клас. Практична робота №12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм


Для ознайомлення з виглядом тестів, створених з використанням онлайн-форм вашого хмарного сервісу Google пройдіть тест розроблений вчителем. Переглянувши сторінки підручника Ривканда §9.1, §9.2, створіть власний тест із не менше як 3 запитань різного типу за змістом розглянутих параграфів. Відкрийте доступ до вашого тесту вчителю та однокласникам. Вдома пройдіть тести однокласників. На наступному уроці проаналізуємо отримані відповіді та результати виконання практичної роботи.

47_урок_9 клас. Етапи створення веб-сайтів. Конструювання сайтів

Використовуючи сторінку 253-254  §9.2,  створити спільні закладки на 3 улюблених сайти, зробити знімок екрану, вивантажити його на свій диск та відкрити доступ вчителю до зображення.
Використовуючи сторінку 254-255  §9.2,  переглянути новини   зробити знімок екрану, вивантажити його на свій диск та відкрити доступ вчителю до зображення.
Ознайомитися з параграфом 9.3, за змістом 1-2 пункту  скласти конспект, використовуючи google-документи та відкрити доступ вчителю до цього документу.

48_урок_9 клас. Поняття мови розмітки гіпертексту

Конспект уроку можна отримати тут у форматі конспект.pdf
Завдання на урок можна отримати тут у форматі Завдання.pdf
Зразок виконаного завдання можна переглянути тут Зразок 

49_урок_9 клас. Використання онлайн систем конструювання сайтів

Перегляньте зразки створених студентами-істориками сайтів за посиланням.
Ознайомтеся із онлайн системою конструювання сайтів  webnode або перегляньте в підручнику 9.3, опис створення Google-сайтів, оберіть зручнішу для вас.
Об’єднайтеся в групи з сусідами за комп’ютерами (по 2-3 осіб) та пригадайте тему створюваного вами у 8 класі  проекту (крім відеоролика - тема 1) або оберіть нову і спробуйте створити тематичний сайт (робота на 2-3 уроки).

50_урок_9 клас. Практична робота №13. Конструювання сайтів з використанням онлайн систем.

Продовжуємо роботу над створенням тематичного сайту.

51_урок_9 клас. Тематична контрольна робота "Створення персонального навчального середовища"

Представляємо створені тематичні сайти.


Тема 3. Виконання колективного навчального проекту з дослідження предметної галузі навчального курсу "Інформатика" (8 год) 


Працюємо над створенням колективного веб-квесту з теми "Безпека в Інтернеті"

Для роботи познайомтеся із запропонованими матеріалами


 


Немає коментарів:

Дописати коментар