За даним посиланням можна ознайомитися з календарно-тематичним плануванням на 1 семестр 9 класу
За цим посиланням можна завантажити підручник
Критерії оцінювання завдання: однокомпонентна емблема - 5 балів; двохкомпонентна - 8 балів, трьохкомпонентна - 10 балів.
Або створюємо малюнок із сторінки 235 підручника.
Можна також створити макет публікації з фізики за темами вашого навчального проекту. За цим посиланням можна отримати перелік тем з фізики для роботи над проектами вчителя Рошкевича Ф.П.
За цим посиланням можна завантажити підручник
Тема 1. Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор (6 год)
1_урок. Первинний інструктаж з техніки безпеки. Поняття комп’ютерної графіки. Кодування графічних даних. Поняття колірної моделі. Растрові зображення, їх властивості. Формати файлів растрових зображень. Векторні зображення, їх властивості. Формати файлів векторних зображень. Переваги і недоліки різних видів графіки
За даними посиланням Ви можете ознайомитися з відео до уроку, сторінками підручника та відео-інструкцією до практичної частини уроку.
2_урок. Векторний графічний редактор. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень Засоби векторного графічного редактора Алгоритм побудови зображення з графічних примітивів
За цим посиланням Ви можете ознайомитися з сторінками підручника, де знайдете покрокову інструкцію до створення зображення кавуна. За виконання всіх пунктів інструкції ви отримуєте 10 балів, для вищої оцінки - створюємо ще одне зображення із стор. 226-227 або власне на вибір.
3_урок. Практична робота No1. Створення простих векторних зображень
За цим посиланням Ви можете ознайомитися з сторінками підручника, де на стор. 226-227 обираємо 2 зображення для виконання на уроці.
4_урок. Створення малюнків з кривих і ламаних. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування Групування і вирівнювання об’єктів. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах
За цим посиланням Ви можете ознайомитися з сторінками підручника, де знайдете покрокову інструкцію до створення зображення яблука. За виконання всіх пунктів інструкції ви отримуєте 10 балів, для
вищої оцінки - створюємо ще одне зображення із стор. 234 або власне
на вибір.
5_урок. Створення складених векторних зображень
За цим посиланням Ви отримаєте зразки емблем, які спробуєте зобразити в векторному графічному редакторі.Критерії оцінювання завдання: однокомпонентна емблема - 5 балів; двохкомпонентна - 8 балів, трьохкомпонентна - 10 балів.
Або створюємо малюнок із сторінки 235 підручника.
Важливо: емблема має бути максимально схожою на оригінал!
Тема 2. Комп’ютерні презентації (6 год)
6_урок. Етапи розробки презентації. Вимоги до презентації. Елементи дизайну презентацій. Макети слайдів. Стильове оформлення слайдів презентації
За цим посиланням Ви можете ознайомитися з сторінками підручника, де отримаєте теоретичні відомості до уроку. Використайте файл-заготовку для розробки інтерактивної карти України. Кожен обирає певну область для створення карти її визначних місць, знаходить в Інтернеті відповідну інформацію та зображення для роботи, зберігає їх у свою теку на робочому комп'ютері. Потім додає потрібну інформацію до файлу - заготовки, формуючи єдине стильове оформлення презентації.
Робота розрахована на кілька уроків!
7_урок. Використання діаграм у презентаціях Гіперпосилання і елементи управління в презентаціях
Продовжимо роботу над інтерактивною картою України. Додамо до неї слайд з інформацією про чисельність населення у обраній Вами області (не менше 6 показників), скориставшись даними з Вікіпедії, також розмістимо на цьому слайді гіперпосилання на дану сторінку Вікіпедії. Налаштуємо переходи між слайдами, скориставшись елементами управління.
8_урок.Практична робота №3. Проектування та розробка презентацій за визначеними критеріями. Елементи керування презентаціями
Розробимо презентацію для ілюстрації уроків Мистецтва з поданого списку за визначеними критеріями. У розробці допоможе підручник з Мистецтва.
9_урок. Додавання відеокліпів, звукових ефектів і мовного супроводу до слайдової презентації Елементи анімації Управління показом презентації Друк презентації
За даним посиланням отримаємо матеріали для роботи на уроці.
10_урок. Практична робота №4. Розробка презентацій з елементами анімації, відеокліпами, звуковими ефектами та мовним супроводом
За даним посиланням отримаємо матеріали для роботи на уроці.
11_урок. Тематична контрольна робота. Комп’ютерна графіка. Комп’ютерні презентації
У якості контрольної роботи виконаємо завдання Всеукраїнської олімпіади від порталу "На урок", для 9 класу. Для цього отримаємо паролі для доступу у вчителя та перейдемо за посиланням для виконання завдань.
Оскільки завдання є не тільки з вивчених у цьому семестрі тем, а і на повторення, тому авансом отримуємо +2 бали до результату.
Також переглянемо цікаве відео про створення окремих презентацій:
Можливо, ви ще знайде щось цікаве для себе про презентації за цим посиланням.
Також переглянемо цікаве відео про створення окремих презентацій:
Тема 3. Комп’ютерні публікації (5 год)
12.1 Поняття комп’ютерної публікації. Програмні засоби для створення публікацій. Види публікацій та їх шаблони. Структура публікації. Основні складові публікацій.
Програма для створення публікацій, з якою ми будемо працювати, - Scrisbus, детальніше дізнатись про неї можна на офіційній сторінці Scrisbus. За вкладкою Get Scribus можна завантажити програму на свій комп'ютер.
З теоретичним матеріалом ознайомимося з сторінок нашого підручника.
Спробуємо створити 3 різних види власних візиток за шаблонами Scribus.
13.2 Особливості роботи з графічними і текстовими об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій. Зв’язки між об’єктами публікації
З теоретичним матеріалом ознайомимося з сторінок нашого підручника.
Створимо газету або брошуру для поглибленого вивчення тем з уроків Мистецтва з поданого списку. У розробці допоможе підручник з Мистецтва. Можна також створити макет публікації з фізики за темами вашого навчального проекту. За цим посиланням можна отримати перелік тем з фізики для роботи над проектами вчителя Рошкевича Ф.П.
14.3 Практична робота №5. Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону
15.4 Алгоритм створення комп’ютерної публікації Створення, збереження, відкривання та друк публікацій
16.5 Практична робота №6. Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження
Тема 4. Програмування: табличні величини та алгоритми їх опрацювання(10 год)
Підказку для використання на уроках теми можна завантажити тут.
Для детальнішого ознайомлення з середовищем програмування Lazarus пропоную ознайомитися з електронним підручником
автора Ачкасова Вячеслава Юрійовича.
Для детальнішого ознайомлення з середовищем програмування Lazarus пропоную ознайомитися з електронним підручником
автора Ачкасова Вячеслава Юрійовича.
17.1. Табличні величини. Елемент керування "багаторядкове текстове поле". Введення та виведення табличних величин
За даним посиланням можна отримати сторінки підручника Ривканда, параграф 6.1 із завданнями для роботи на уроці. За виконання задачі 1 (ст.160) - 8 балів; а додатково ще і задачі 2 (ст.163) - 10 балів ( +1бал за програмування кнопки "завершити" та "очистити масив"
Для бажаючих знати більше - посилання на сторінки відповідних параграфів підручника Бондаренка та Морзе.
18.2. Алгоритми опрацювання табличних величин: знаходження суми значень елементів; суми або кількості значень елементів, що задовільняють заданим умовам
За даним посиланням можна отримати сторінки підручника Ривканда, параграф 6.2 пункт 1
із 3 задачами для роботи на уроці. За виконання кожної задачі повністю самостійно 4 б.
19.3. Алгоритми опрацювання табличних величин: пошук елемента з найбільшим-найменшим значенням
За даним посиланням можна отримати сторінки підручника Ривканда, параграф 6.2 пункт 2
із 2 задачами для роботи на уроці. За виконання кожної задачі повністю самостійно 6 б.
20.4. Алгоритми опрацювання табличних величин: пошук заданого елемента
За даним посиланням можна отримати сторінки підручника Ривканда, параграф 6.2 пункт 2 із 2 задачами для роботи на уроці. За виконання кожної задачі повністю самостійно 6 б.21.5. Складання і виконання алгоритмів знаходження суми значень елементів і кількості значень елементів, що задовільняють заданим умовам
За даним посиланням
можна отримати сторінки підручника Ривканда, для роботи на уроці. За
виконання роботи повністю самостійно можна отримати 11 б.
22.6. Практична робота№8. Складання і виконання алгоритмів знаходження суми значень елементів і кількості значень елементів, що задовільняють заданим умовам
За даним посиланням
можна отримати сторінки підручника Ривканда, для роботи на уроці. За
виконання практичної роботи повністю самостійно можна отримати 11 б.
23.7. Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів
За даним посиланням можна отримати сторінки підручника Ривканда, параграф 6.3 для
роботи на уроці. За виконання практичної роботи повністю самостійно
можна отримати 11 б.
За цим посиланням можна отримати перелік тем з фізики для роботи над проектами вчителя Рошкевича Ф.П.
Вчитель хімії запропонувала створити карту з теми: "Види хімічних реакцій". Думаю, можна створити також карту властивостей окремих елементів, видів хімічного зв’язку і т.д.
З історії на виконання практичної роботи варто створити карту про Кирило-Мефодівське товариство, як описано в нашому підручнику на ст. 154-155. Аналогічну карту можна створити і про "Русалку дністрову"...
Вчитель географії запропонувала розглянути можливість створення карт знань з тем: "Промисловість світу", "Промисловість України".
З правознавства можна створити карту про державні устрої вцілому та розподіл влади в Україні зокрема...
Також пропоную самим придумати тематику карт.
Успіхів!
24.8. Практична робота №9: Складання та виконання алгоритму пошуку значень у таблиці
25.9. Тематична контрольна робота: "Табличні величини та алгоритми їх опрацювання"
За даним посиланням можна ознайомитися з варіантами контрольної роботиТема 5. Комп’ютерне моделювання (6 год)
20-23_урок_9 клас. Комп’ютене моделювання. Карти знань
За даним посиланням можна отримати файли-малюнки для підготовки описової моделі фізичного явища або приладу.
Використовуючи
запропоновані файли спочатку створіть описову модель фізичного явища
або приладу, а на наступних уроках - карту знань.За цим посиланням можна отримати перелік тем з фізики для роботи над проектами вчителя Рошкевича Ф.П.
Вчитель хімії запропонувала створити карту з теми: "Види хімічних реакцій". Думаю, можна створити також карту властивостей окремих елементів, видів хімічного зв’язку і т.д.
З історії на виконання практичної роботи варто створити карту про Кирило-Мефодівське товариство, як описано в нашому підручнику на ст. 154-155. Аналогічну карту можна створити і про "Русалку дністрову"...
Вчитель географії запропонувала розглянути можливість створення карт знань з тем: "Промисловість світу", "Промисловість України".
З правознавства можна створити карту про державні устрої вцілому та розподіл влади в Україні зокрема...
Також пропоную самим придумати тематику карт.
Успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар