За даним посиланням можна ознайомитися з календарно-тематичним плануванням на 1 семестр 8 класу
Тема 1. Кодування даних. Апаратно-програмне забезпечення комп’ютера
2_урок. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень
Ознайомимося з презентацією до уроку та відповідними сторінками підручника.
3_урок. Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду. Кодування символів
Ознайомимося з презентацією до уроку та відповідними сторінками підручника.
4_урок. Інструктаж з БЖД. Практична робота No 1. Розв’язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних
Успіхів у виконанні!
Для підготовки до контрольної роботи повторимо параграфи 1 (кодування даних), 2 (апаратне забезпечення комп'ютера) 3 (програмне забезпечення комп'ютера). А також перегляньте ще презентації до попередніх уроків.
5_урок. Архітектура комп’ютера. (Процесор, його призначення. Пам'ять комп’ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої. Пристрої введення та виведення даних. Пристрої, що входять до складу мультимедійного обладнання).
Переглянемо відео про будову комп'ютера
про принцип роботи процесора
А також ознайомимося з презентацією до уроку.
6_урок. Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування. Технічні характеристики складових комп’ютера
Ознайомимося з презентацією до уроку.
7_урок. Інструктаж з БЖД. Практична робота №2. Конфігурація комп’ютера під потребу
За цими посиланнями можна отримати завдання до практичної роботи №2.
Успіхів у виконанні!8_урок. Класифікація та загальна характеристика програмного забезпечення. (Ліцензії на програмне забезпечення, їх типи. Поняття інсталяції та деінсталяції програмного забезпечення. Проблеми сумісності програмного забезпечення. Класифікація та основні функції операційних систем. Системне програмне забезпечення. Службове програмне забезпечення. Форматування носіїв даних)
Спочатку пригадаємо раніше вивчений матеріал, визначивши, який тип комп'ютера описано в даному завданні. Далі ознайомимося з презентацією та завдання до уроку.
9_урок. Інструктаж з БЖД. Практична робота №3. Архівування та розархівування даних
Успіхів у виконанні!10_урок.Тематична контрольна: “Кодування даних. Апаратно-програмне забезпечення комп’ютера”
Перевіримо наші знання, пройшовши тестування!Для підготовки до контрольної роботи повторимо параграфи 1 (кодування даних), 2 (апаратне забезпечення комп'ютера) 3 (програмне забезпечення комп'ютера). А також перегляньте ще презентації до попередніх уроків.
Тема 2. Опрацювання текстових даних (6 год)
11_1_урок. Формати файлів текстових документів. Стильове оформлення абзаців. Створення, редагування та форматування списків, таблиць, колонок, символів, формул та графічних об’єктів в текстовому документі. Недруковані знаки.
За цими посиланнями можна отримати теоретичний матеріал до уроку, а також завдання до практичної роботи та приклад її виконання (почнемо виконувати на цьому уроці, завершимо - на наступному). Для перевірки розуміння класифікації списків, виконайте вправу, перейшовши за посиланням.
Домашнє завдання: папаграф 7, ст. 46
Успіхів у виконанні!
12_2_урок. Практична робота №4.Створення текстового документу, що містить об’єкти різних типів
Успіхів у виконанні!
13_3_урок. Шаблони документів. Розділи. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків.
За цими посиланнями можна отримати файли-заготовки для роботи на уроці. Завантажте їх у свою теку.
Файл 8_kl_13.odt перетворити на файл прикладу 8_kl_13_priklad.pdf. У файлах Повість-казка.docx та Коренспонденція.doc додайте попереду тексту порожню сторінку і автоматизовано створіть зміст документу.
Файл 8_kl_13.odt перетворити на файл прикладу 8_kl_13_priklad.pdf. У файлах Повість-казка.docx та Коренспонденція.doc додайте попереду тексту порожню сторінку і автоматизовано створіть зміст документу.
Успіхів у виконанні!
14_4_урок. Алгоритм опрацювання складного текстового документа. Робота з кількома документами
15_5_урок. Інструктаж з БЖД. Практична робота №5. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків
16_6_урок. Тематична контрольна: “Опрацювання текстових даних.”
Тема 3: Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного редактора
16_урок_8 клас. Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазопи комірок
За даним посланням ознайомтесь з презентацією до уроку та виконайте подані у презентації завдання.Для допомоги скотистайтесь підручником, ось посилання на потрібні сторінки.
Домашнє завдання: Розділ 7, параграф 29 (пункт 1-3), розлянути вправи.
17_урок_8 клас.Призначення та використання математичних, статистичних, логічних функцій табличного процесора
За цим посиланням можна отримати файли-заготовки для роботи на уроці. Завантажте їх у свою теку.У файлі Журнал успішності.ods обчисліть для свого класу
- оцінку за контрольну роботу (скласти формулу через пропорцію, де 12 балів відповідає 65 очкам для 8-А та 88 очкам для 8-Б, 8-В);
- тематичний бал, який рівний заокругленому середньому арифметичному від середнього арифметичного поточних балів та оцінки за контрольну роботу;
- середню семестрову оцінку на сьогоднішній день, яка рівна заокругленому середньому арифметичному тематичних балів;
- використавши логічні операції, за середнім балом відберіть учасників шкільної олімпіади, ними є учні з успішністю 10-12 балів;
- скориставшись умовним форматуванням відобразіть різними кольорами рівні навчальних досягнень учнів (синій - високий рівень; зелений - достаній; жовтий - середній; червоний - низький).
Домашнє завдання: Розділ 7, параграф 29 (пункт 3-4), розлянути вправи.
18_урок_8 клас. Створення та налагодження діаграм різного типу, вбір типу діаграм.
За цим посиланням можна отримати файл-заготовку для роботи на уроці. Завантажте його у свою теку.На кожному аркуші файла Diagrams.ods вставте діаграми відповідно до зразка файлу-прикладу.
За кожен проілюстрований аркуш + 2 бала.
Успіхів у виконанні!
Домашнє завдання: Розділ 7, параграф 32 (пункти1-3), розлянути вправи.
19_урок_8 клас. Розв’язування задач на обчислення
За цим посиланням можна отримати файл з варіантами для самостійної роботи на уроці. Завантажте його у свою теку.Ваш варіант відповідає номеру комп’ютера, за яким ви працюєте (з 1 по 7 і з 8 по 14)
Виконайте завдання, доповнивши файл відповідями. Кожна правильна відповідь + 2, загалом можна отимати 5 б.
Запустіть Табличний процесор і створіть таблицю степенів від -10 до 10 для чисел від 1 до 10. Відформатуйте таблицю, зафарбувавши числа і показники степенів довільним кольором. Задайте сітку таблиці. За виконання завдання - 6 б.
Додаткове завдання у файлі Diagrams.ods вставте діаграми, які б допомагали аналізувати дані.
Успіхів у виконанні!
Домашнє завдання: Повторити: з розділу 7, параграфи 29 (пункти1-4), 32 (пункти1-3). Придумати власну залачу для обчислення на практичній.
20_урок_8 клас. Практична робота №6. Розв’язування задач на обчислення
За цим посиланням можна отримати файл-заготовку із переліком завдань і шаблонами для виконанняЗразок виконаного завдання можна розлянути у файлі-прикладі. З рекомендаціями до виконання та особливостями оцінювання можна ознайомитися з презентації до уроку та вашим зошитом із записами.
Успіхів у виконанні!
Домашнє завдання: Обдумати способи розв’язування задач з параграфа 31. Повторити: параграфи 29 (пункти1- 4), 32 (пункти1-3).
21_урок_8 клас. Умовне форматування комірок. Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці
1. У файлі Малюнки.ods скориставшись умовним форматуванням розфарбуйте малюнки. Використайте умови <0 та >0.2. Створіть свій подібний малюнок.
3. Підготуйте документ до друку. Встановіть параметри сторінки таким чином, щоб таблиці були коректно роздруковані на папері.
4. Роздрукуйте документ у файл з ім’ям Малюнки.pdf.
Домашнє завдання: Повторити: параграфи 29(пункти1- 4), 32 (пункти1-3). Опрацювати 29 (пункт 5), 32 (пункти 5-6)
22_урок_8 клас. Практична робота №6. Призначення та використання математичних, статистичних, логічних функцій табличного процесора. Умовне форматування.
За цим посиланням можна отримати файл-заготовку для роботи на уроці. Завантажте його у свою теку.У даному файлі обчисліть для свого класу:
- тематичний бал теми 2, який рівний заокругленому середньому арифметичному від середнього арифметичного поточних балів та оцінки за контрольну роботу;
- тематичний бал теми 3, який рівний заокругленому середньому арифметичному поточних балів (бо контрольна робота ще не виконана);
- середню семестрову оцінку на сьогоднішній день, яка рівна заокругленому середньому арифметичному тематичних балів;
- використавши логічні операції, за середнім балом відберіть учасників шкільної олімпіади (ними є учні з успішністю 10-12 балів) та учасника міської олімпіади (учень з максимальним балом з шкільної олімпіади);
- скориставшись умовним форматуванням відобразіть різними кольорами рівні навчальних досягнень учнів (синій - високий рівень; зелений - достаній; жовтий - середній; червоний - низький).
- роздрукуйте сторінку з результатами роботи (для свого класу) у файл з назвою ПР6.
Домашнє завдання: Розділ 7, Повторити: параграфи 29, 32.
23_урок_8 клас. Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри. Проміжні підсумки.
За цим посиланням можна отримати файл-заготовку для роботи на уроці. Завантажте його у свою теку.У даному файлі:
1. Скопіюйте 4 рази аркуш "початкові_дані" з іменами "сортування", "фільтри", "проміжні_сума", "проміжні_мах" (разом 5 аркушів у файлі).
2. В аркуші "сортування" скопіюйте стовпці з таблицею і вставте їх 2 рази через стовпець (отримаємо 3 однакових таблиці). Першу таблицю відсортуйте в хронологічному порядку, другу - в алфавітному за країною, третю - за кількістю жертв.
3. В аркуші "фільтри" скопіюйте таблицю і вставте її 2 рази через 3 рядки знизу (отримаємо 3 однакових таблиці). Першу таблицю відфільтруйте за критеріями: "Землетруси, що відбулися в Європі", другу - "Землетруси 20 століття", третю - "Землетруси з кількістю жертв понад 100000".
4. В аркушах "проміжні_сума", "проміжні_мах" проведіть відображення даних за такими критеріями:
1) просумувати всі жертви під час землетрусів у кожній країні протягом всього часу фіксування сесмічної активності; 2) відобразити максимальне число жертву кожній країні протягом всього часу фіксування сесмічної активності. Виконання кожного завдання оцінюється у 3 бали.
Для допомоги скотистайтесь підручником, ось посилання на потрібні сторінки.
Домашнє завдання: Розділ 7, параграф 33.
24_урок_8 клас. Практична робота №7. Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри. Проміжні підсумки.
За цим посиланням можна отримати файл-заготовку для роботи на уроці. Завантажте його у свою теку.У даному файлі оберіть аркуш з номером вашого комп’ютера, решту аркушів видаліть.
У даному файлі:
1. Скопіюйте 4 рази аркуш_1 з іменами "сортування", "фільтри", "проміжні_сума", "проміжні_мах" (разом 5 аркушів у файлі)
2. В аркуші "сортування" скопіюйте стовпці з таблицею і вставте їх 2 рази через стовпець (отримаємо 3 однакових таблиці). Першу таблицю відсортуйте _______, другу - ________, третю - ________.
3. В аркуші "фільтри" ________________
4. В аркушах "проміжні_сума", "проміжні_мах" проведіть відображення даних за такими критеріями:___________ Виконання кожного завдання оцінюється у 3 бали.
Домашнє завдання: Розділ 7 повторити.
25_урок_8 клас. Підготовка до контрольного тестування з теми "Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора"
За цим посиланням можна ознайомитися з переліком тестів на контрольну роботуТести для 8 класу, тема 4
Для підготовки повторити параграфи 29, 32, 33 розділу 7 підручника.
На уроці перед початком тестування обговоримо питання, які для вас виявилися незрозумілими.
Тема 4: Основи подійно- та об’єктно-орієнтованого програмування (8 год)
26_8 клас. Поняття мови програмування. Складові мови програмування. Знайомство з середовищем програмування. Елементи вікна середовища програмування
Основи програмування ми вивчатимемо на основі мови програмування Free Pascal, працюватимемо у середовищі візуального програмування Lazarus. Отож інсталюйте на домашній комп’ютер Lazarus, завантаживши його за посиланням:
http://www.lazarus-ide.org/
Основні терміни, що вивчатимуться на уроці розгдянемо за цим посиланням.
Опис теоретичної частини ви можете прочитати у параграфі 15, розділу 5 вашого підручника (все, що стосується Lazarus - обов’язково розглянути, бажаючі паралельно можуть вивчати і Pyton). На мою думку, теорія більш конкретизовано описана в іншому підручнику, авторського колективу Ривкінда, пропоную ознайомитися за цим посиланням.
Для виконання завдань з підручника варто перейти за цим посиланням.
Також пропоную переглянути відео вчителя Людмили Пачесюк, в якому розглянуто знайомство з середовищем Lazarus.
http://www.lazarus-ide.org/
Основні терміни, що вивчатимуться на уроці розгдянемо за цим посиланням.
Опис теоретичної частини ви можете прочитати у параграфі 15, розділу 5 вашого підручника (все, що стосується Lazarus - обов’язково розглянути, бажаючі паралельно можуть вивчати і Pyton). На мою думку, теорія більш конкретизовано описана в іншому підручнику, авторського колективу Ривкінда, пропоную ознайомитися за цим посиланням.
Для виконання завдань з підручника варто перейти за цим посиланням.
Також пропоную переглянути відео вчителя Людмили Пачесюк, в якому розглянуто знайомство з середовищем Lazarus.
Виконаємо вправу і перевіримо свої знання про інтерфейс середовища програмування Lazarus.
27_8 клас. Програмний проект і файли, що входять до його складу. Створення найпростішого проекту, його компіляція, збереження, виконання. Запис програми засобами середовища програмування
Пригадаємо вивчене на минулому уроці, розгадавши кросворди:
Мова програмування. Середовище програмування Lazarus
Властивості об’єкту "форма" у середовищі Lazarus
За цим посиланням ви можете отримати інструкцію до виконання практичного завдання.
Тут розміщено теоретичні відомості до уроку.
За цим посиланням ви можете отримати потрібні сторінки підручника авторського колективу Ривкінда.
Домашня робота: розгадувати кросворди, висновки у кінці параграфів підручника Ривкінда заисати у зишит (за цими матеріалами будуть готуватися питання до теоретичної контрольної)
За цим посиланням ви можете отримати інструкцію до виконання практичного завдання.
Тут розміщено теоретичні відомості до уроку.
За цим посиланням ви можете отримати потрібні сторінки підручника авторського колективу Ривкінда.
Домашня робота: розгадувати кросворди, висновки у кінці параграфів підручника Ривкінда заисати у зишит (за цими матеріалами будуть готуватися питання до теоретичної контрольної)
28_8 клас. Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом. Поняття форми, елемента керування, події, обробника події. Редагування коду обробника події. Використання вікон повідомлень
Виконаємо обрану вами задачу та проаналізуємо її етапи розробки
29_8 клас. Практичне робота №9. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення.
За цим посиланням отримаємо інструкцію до виконання практичної роботи
30_8 клас. Поняття об’єкту та його властивостей і методів. Елементи керування "напис" та "кнопка". Складання програм, що обробляють натискання копок та визначають вміст написів
31_8 клас. Тематична контрольна: "Основи подійно- та об’єктно-отієнтованого програмування"
За цим посиланням можна ознайомитися з питаннями до тесту контрольної роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар